Give Me Strength With Your Smile :'>

Semakin hari , hari semakin berlalu . Aku hanya mampu senyum walaupun haty aku saket melihat kau bersama teman baru . Aku mengaku kau hanya bekas teman baikku , tapi apakan daya haty ini masih rindukan kau sahabat . Aku ingat lagy sewaktu kita berkenalan , aku takut untuk menegur kau , kerana aku rasa kau tidak ingin berkawan dengan orang seperti aku . Bila aku melihat engkau bersama orang lain , haty aku rasa sungguh cemburu . Kerana aku mengaku aku mahu berteman dengan kau dengan apa cara sekali pun . Rupa - rupanya penantian aku untuk menjadi kawan baik kau tidak sia - sia . Aku memberanikan diri untuk menegur kau , dan kau membalas dengan senyuman :> Aku gembira , lalu kita menjadi kawan . Kemudian ketika aku online di mukabuku , kau juga online . Kita berchatting dan aku menyata kan kalau ada rakanku yang suka pada kau , kau memberi nombor kau pada aku supaya aku dapat memberi nombor itu kepada rakanku , dan kau juga menyuruh aku ambil nombor itu supaya aku dapat menghubungi kau jika ada apa-2 yang aku perlukan bersama kau . Selepas itu hubungan kita menjadi rapat , kau dan aku menganggap kalau aku teman baik kau dan kau teman baik aku .


#07 May 2011
- Kita keluar bersama sama , awak ingat tak malam tu saya ada mintak awak CHOCOLATE CADBURRY awak belikan untuk saya keesokan harinya :'> Saya rindu semua kenangan kita time keluar tu . Awak belikan ELMO untuk saya . Tapi saya bagy Hafsah kawan saya yang suka awak tu . Sebab saya tengok dia jeles awak banyak belanja saya that day , dye pandang je belon ELMO tu , saya taknak kitaorang gaduh sebab awak . Akhirnya saya bagi dye and saya tipu dye dengan ayat 'NAH , _____ BAGY KAU SEBENARNYA . DIE PAS KAT AKU SEBAB DYE NAK BAGY SUPRISE KAT KAU .' Hafsah terus happy dengan belon , dye siap cakap 'YEKE ? THANK YOU . AKU AKAN JAGA BELON NHE ELOK-2 .' Awak tengok , betapa happy nye dye dapat barang dari awak kan ? Lepas tu aya terus call awak , suruh cakap kat Hafsah kalau tu memang betul awak bagy dye . Awak cuma cakap 'YELAA , KBYE !' Saya tau awak marah , tapi saya nak jaga haty dye awak tapy dalam masa yang sama , saya tak jaga haty awak kan ? Maafkan saya :'<

#08 May 2011
- Kita keluar lagy sama-2 kan ? Saya merajuk dengan awak time tu sebab awak mungkir janji , awak kata awak takkan take smoke lagy . Tapy awak buad jugak :< Then jalan-2 pegy foodcourt , saya duduk jauh giler dari awak kan ? Then saya buad muka :< Awak text saya :

Awak : Awak kenapa nhe ?
Saya : Awak tipu saya !
Awak : Tipu apa ?
Saya : Awak kata awak taknak hisap rokok , tapy hisap satu kotak .
Awak : Sorry laa awak :(

*then aku tak balas .

Lepastu aku keluar dari foodcourt sorang-2 , aku pegy jusco cari CADBURRY untuk dye :> Then text dye cakap nak jumpa semua , lepas tu aku bagy dye . Oke , time tu aku dengan dye aku dah oke dengan awak enn ? Malam tu before balek , saya bukak lagu awak YOU SMILE :) Then saya mengadu kat awak , saya haus . Awak terus masuk kedai beli air Tropicana Twister <3 Hm .

Dekat sekolah kita tegur macam biasa , seronok je kan ? Before balik salam tangan , kita suka tolak pale wak :'> Hihi , rindu semua dengan awak .

#Malas nak tulis banyak-2 , sorry buad blog pasal awak . Kita cuma rindu nak member dengan awak je . Take care :) *Saya mengaku saya jeles awak rapat dengan kyah time kita keluar haritu :'> Kbye .


Sincerely ,
Elyza Najwana