Har Har Har -,-


*CLICK TO ENLARGE

- dah boleh bace kan , oke dye penipu . janji macam gula-2 , last-2 macam peria . pahit giler nak terima :'/ haha xD jeles dengan jayjay , mampuis pak hang . kau pun macam keling , then aku tak boleh laa kelingkan kau dengan jayjay aku ? haha :) peace no war laa brother -,- kau nak kencing aku ke , kau nak maenkan perasaan aku ke , haha sumpah tak heran . wehh , jayjay 100000 % lagy baek dari kau laa buduhh -,- oke dah stop burukkan kau :'D

*search : Azian Ismail II :) 


- dalaa buad cerita pasal aku , lepas tu delete aku dari fb . nak kutuk aku kat status laa tu , haha . tak heran xD apa adahal , bck up lu ramai kan ? sikit pun lutut gua tak goyang xP lu sama lu punya anjing hadap gua sorang laa . setakat bck up mulut lebih baek lu potong buah lu kasi anjing makan . anjing muntah balek laa :D #gangster enn aku ? harharhar xD