Hikhok ^.^


Assalamualaikum pembaca semua :D

Harini nak cerita sikit pasal MR , pemalas sangat dia nie . Aku suruh die potong kuku , dye boleh cakap 'MAK AKU PUN TAK MACAM KAU , MEMBEBEL JE -,-' aku pun merajuk laa kan . Then dye datang blakang aku die kata 'ALOLO MERAJUK KE ? CIUM SIKIT :*' Hahaha xD Aku dah geli giler time tu . Aku hanya mampu senyum then lepak dengan dye balek :D Aku mengaku aku tak boleh hidup tanpa die , tapi aku lagy tak boleh takde nyawa aku . Hahahaha x) Apa adehal kan ? Dia gelak comel je , macam nhe (:B) Hahaha :D Well , I never meet a person like him before , aku salah dia guide aku ke jalan yang betul . Aku tak sembahyang dye mengamuk . K cun . boleh bawak jadi laki tak mama ? Hahaha , gatalnye akuuuuuu :P


Haaaaa , cakap pasal kawen semalam kan aku cakap kat mama aku macam nhe :

Me : mama , comelnyaa baju baby tu . tak sabar nak ade anak ouhh :))
Mama : gatal ____ ke kau nhe ? amboiii ~
Me : mulut skali kena sepak sedap ouhh -,- suka-2 je . taklaa , orang saje jelaa .
Mama : brani kau sepak ?
Me : meyy-2 ahh , haha :B
Mama : tengok sikit , gua punya SENGATTTT AHHH lagy bagus maa :3

*semenjak tengok KL Gangster mama memang dah pandai gangster-2 nhe . hahaha (Y) rock kan mama kita ? muahh sikit Puan Mastura ;*

P/S : kepada awak tuuuuu , jangan tiru kita sangat boleh ? aduhh , kita dapat DSLR dengan C3 awak pun nak . siap merayu kat mak bapak . raya nie pun kita dapat Vans , awak pun nak vans . kita nak bela Piggy awak pun nak jugak ke ? (maaf mencarut , kita hilang sabar dah nie. ) awak please jadi diri sendiri , jangan terlalu ikut orang kalau awak tak mampu oke ? 


Lots Of Love , 
Elyza Najwana ♥